Nootjes halen

 Nootjes haal ik graag bij de notenboer op de markt. Ze zijn daar lekker en je kunt ze daar verpakkingsvrij halen! Speciaal daarvoor heb ik kleine zakjes gemaakt waar mooi 250 gram noten inpassen die ook nog eens prima in de was kunnen. Dus tegenwoordig ga ik op zaterdag even langs de markt om nootjes te halen. En ook deze winkelier doet er echt niet moeilijk over en complimenteerde me met de gemakkelijke sluiting (de twee touwtjes aantrekken en klaar is kees).
En omdat ik toch op dreef was heb ik er een paar extra gemaakt en met een tekst versierd die er ook in de was opblijft.
Wil jij er eentje winnen? Laat hieronder een berichtje achter of jij al een kleine stap hebt kunnen zetten. Ik kies er voor volgende week twee uit die zo'n zakje thuisgestuurd krijgen!

Reacties

Populaire posts van deze blog

Aanstekelijk?

Handzeep

Wonderbag / hooikist