Aanstekelijk?

Regelmatig heb ik het over leven met minder; in de koffiekamer op het werk, met vriendinnen en op andere momenten. Niet dat ik andere mensen wil overtuigen om met minder (plastic) afval te willen leven, maar vooral omdat ik er enthousiast over ben. En ik merk dat dat zo hier en daar aanstekelijk werkt, en ik word daar gelukkig van. En dat is ook de reden dat ik deze weblog begonnen ben. Het lukt me niet om zo regelmatig logjes te schrijven als ik zou willen, maar zo nu en dan merk ik dat mensen er wel op kijken en ben ik weer gemotiveerd om er weer wat op te zetten.

Laatst was ik bij een vriendinnetje die vond dat ik eerst haar badkamer moest bekijken. Zij heeft namelijk zelf wattenschijfjes gemaakt van wafel/badstof en is ze aan het testen. Nog niet geheel tevreden maar wel goed genoeg om te laten zien, en dus doe ik dat aan jullie:
Het zijn geen ronde schijfjes, maar gewoon simpele rechthoekjes die met de lockmachine zijn afgewerkt. Mijn vriendin vind ze nog wat te hard dus ik denk dat ze nog op zoek gaat naar een verbetering, maar ik vind het nu echt al heel erg gaaf!

Reacties

Populaire posts van deze blog

Handzeep

Wonderbag / hooikist