Maaltijden plannen

Als je plasticvrij je boodschappen wil doen hangt heel erg veel van je planning af. Als je plant wat je wil eten hoef je minder vaak naar de winkel en kun je je verpakkingen meenemen zodat je ze niet vergeet.
Ik maak al heel erg lang week-maaltijdplanningen omdat ik niet goed ben in 's middags boodschappen doen; dan heb ik zo'n honger dat ik geen idee meer heb over wat ik wil eten dan het dan een pizza wordt. Afgelopen weken schreef ik het op een papiertje dat ik na de week wegkieperde, maar het leek me handig om daar wat permanents voor te hebben. Dus stiften gepakt en een maaltijdplanningpapier gemaakt: 
Bij mijn ouders heb ik het gelamineerd zodat ik er iedere week de planning op kan schrijven en aan het einde van de week weer uit kan vegen:
De dagen waarop ik bij anderen eet blijven leeg ;-)...

Reacties

Populaire posts van deze blog

Aanstekelijk?

Handzeep

Wonderbag / hooikist