Afwezig?

Ik weet niet of het je is opgevallen, maar vorige week heb ik niets gepost. De reden daarvoor is dat ik met leerlingen mee mocht naar Tsjechië op een sport- en cultuurreis.
Sinds mijn minder afval avontuur ben ik het afval wat ik heb in de gaten aan het houden. Op dit moment is het grooste deel groen afval. Omdat ik midden in het centrum woon heb ik geen groenbak helaas, dus heb ik gezocht naar een oplossing hievoor. Mijn oog was gevallen op een wormenhotel; een bak waar wormen je groenafval opeten en er compost voor je maken.Ze zijn makkelijk zelf te maken en ook wel bij grote bouwmarkten te koop, maar ik wilde eigenlijk een mooie om hem ook binnen te kunnen zetten. Mijn oog was gevallen op deze;
Deze was alleen met creditcard te koop of in Tsjechië of Slovenië. Dat kwam goed uit! Dus ik in tram 2 naar een tuincentrum in Praag en daar mijn eigen wormenhotel gekocht!
Nu ik thuis ben moet ik op zoek naar wormen...

Reacties

Populaire posts van deze blog

Aanstekelijk?

Handzeep

Wonderbag / hooikist