De Lunch

Tsja, de lunch... Omdat ik glutenvrij eet maakt dat het allemaal wat gecompliceerder. Een paar maanden geleden heb ik van mijn zusje heel veel broodbakmixen gekregen, dus bak sindsdien mijn eigen glutenvrije brood. Nu zitten de bakmixen in plastic zakken, maar daar ontkom je echt niet aan wil je glutenvrij eten. Ik troost me met de gedachte dat ik met zo'n bakmix 5 broden kan bakken, en mijn brood mag bewaren in mijn bijenwasvellen uit de vorige post.
Het brood bewaar ik gesneden in de vriezer in mijn Macaron-vel zodat ik iedere ochtend twee sneetjes eruit kan halen voor in mijn lunchbox.
Oh ja, mijn lunchbox! Voor mijn verjaardag heb ik een sprookjesachtige roestvrijstalen lunchbox gekregen. Omdat ik er zuinig op ben heb ik er een tasje omheen gemaakt. Ik ben dol op borduren dus deze heb ik op ruw Ikea-linnen geborduurd.
Zie daar, wat een schatje toch? Daar word je blij van als je gaat lunchen.
De boterhammen met kaas zitten in het keepleaf zakje, en een servet erbij. Omdat het kan, en zodat je geen papieren servet meer nodig hebt. Deze kan zo de was in wanneer hij vies is.
En ja, ook het servet is geborduurd. De andere drie zijn nog "under construction".

Reacties

Populaire posts van deze blog

Aanstekelijk?

Handzeep

Wonderbag / hooikist