Zomerweer - ijsje eten!

Vamdaag was het er echt weer voor; een ijsje! Op pinterest had ik deze afbeelding al voorbij zien komen:
Tsja, maar wat moet je dan wanneer je een glutenintolerantie hebt? Dan is het lang niet overal mogelijk om een glutenvrij hoorntje te kunnen bestellen en daardoor ging ik steeds wel een beetje bezwaard een ijsje halen bij mij om de hoek. Toen ik gisteren echter met mijn broertje en zusje in Oosterhout bij de ijssalon daar op de markt was, zag ik een porseleinen ijsbekertje met lepel!
En dus, vandaag met een vriendin na een middag lang opruimen en sjouwen deze uit gaan proberen met heerlijk witte chocolade-pistache-ijs :-)!
Supergezellig zo, en mensen waren nu al benieuwd waar ik deze vandaan had. Blijkbaar lopen er al meer rond met het idee om de ijsbakjes en plastic lepeltjes te willen voorkomen...

Reacties

Populaire posts van deze blog

Aanstekelijk?

Handzeep

Wonderbag / hooikist