Plasticvrij - de uitdaging

De afgelopen maanden ben ik bezig geweest om tijdens wandelingen na te denken. Nadenken over hoe ik de toekomst zie, wat ik daarin belangrijk vind en hoe ik dat ga bereiken. Over een tijdje wil ik heel graag in een Tniy House gaan wonen, maar voor nu kan dat nog niet. Toch wil ik bezig zijn met het verbeteren van mijn stukje wereld, en wie weet kan ik je inspireren om ook iets aan je levensstijl te veranderen. Van mij hoeft dat niet. Ik laat alleen zien welke veranderingen ik in mijn leven probeer door te voeren.
Als eerste stap heb ik bedacht alles op te schrijven. Dit zodat ik er later op deze plek nog eens over kan schrijven, en voor mezelf om terug te kunnen kijken. Wanneer het boekje bij mijn ontbijttafel ligt hoop ik er vaak wat in op te kunnen schrijven: gedachten, resultaten, ideeën.
De uitdaging is voor mij nu echt definitief begonnen!

Reacties

Populaire posts van deze blog

Aanstekelijk?

Handzeep

Wonderbag / hooikist